A 8.-ik fordul mindenki szmra j kihvst jelentett, vltoz tfellettel, aszfalttal s murvval kellett megkzdeni s ezt fokozta az jonnan beszerelt hajts azaz az j fizika. A ritmusvlts s a krlmnyekhez val gyors alkalmazkods jellemezte ezt a fordult. Nhny versenyzt a berban krdeztnk.
Szcs Attila:
Huh, folyik rlam a vz, bertem szerencssen s viszonylag gyorsan is. Az els gyorson picit megjedtem, azt hittem vge, 4.ik fokozatba kt kerkre llt a felfel rszen s gy tudtam csak menteni, hogy knytelen voltam lemenni az trl, de ott egy ft elkaptam megprgetett, de nagy mkom volt tudtam tovbb menni jelents idvesztesg nlkl, 3-4 mp. maradhatott bent, de utna picit vissza-vettem, nem mertem mr vadulni.
A tbbi tulajdonkppen hiba nlkl sikerlt, a Greenhillseken hagytam bent szndkosan, mert nem tudok ott biztonsgosan gyorsan menni, de a vgre asszem j lett ez gy nekem, na majd megltjuk mit mennek Toldi, Ranga meg a tbbiek.
Nagyon boldog vagyok, hogy sikerlt megnyernem mind a kt tust, Peti rletes idket ment, de hibzott gy tvehettem a vezetst s a vgig tartani tudtam. Nagyon fekszik az j mdosts a fizikval, olyannyira, hogy alapbelltssal mentem vgig, br aszfalton knnyen letapad s borulkony, de erre legalbb nagy figyelmet kell fordtani, ennyi legyen a prblmja, szerintem belefr.:)
Toldi rpd:
A 8. fordulra sajnos nem tudtam kszlni nagyon, ennek ellenre bertem, ami ksznhet az j fiziknak. Murvn egyszeren fenomenlis, nha hihetetlen mennyire letszeren viselkedik a gp. Aszfalton is jobb lett, nekem nem borul. lvezet volt menni.
Az els gyorsasgin kis hibval kezdtem. Egyik visszafordtnl nem tudtam betenni a htuljt rendesen s nekimentem kicsit a betontmbknek. Tolatni kellett, de nem lett baja a verdnak. Ezek utn fogcsikorgatva mentem. Mindenkppen vgig akartam rni, nem kockztattam sehol s nem hagytam, hogy a hv elragadjon.
Remek, izgalmas fordul volt!
Ranga Pter:
Sajnos nem sikerlt se a norml, se a sprint, mert mindenhol hibztam elg sokat.
Ahol nem volt rumli ott sikerlt j idket szaladni, de sajnos elg sokszor felborultam s van amit inkbb a fizikra fognk, mert nagyon borulkony lett az aut.
Volt ahol viszont n vllaltam tl s nagy tet lett :)
Vrom a havat illetve murvt, az nekem jobban megy.
Kzifkes Laci: (crazyfkes)
SPRINT:
Az 1. gyors jol sikerult. Nem volt semmi emlitesre melto! A 2. gyors egy picit izgi volt, egybol murvan menni aszfalt utan, raadasul ez a palya mindig szaggat, igy mindent osszevetve jobbat nem tudtam kihozni belole!
NORMAL:
Az 1. gyorssal semmi bajom nem volt, talan kicsit batran kezdtem, de idoben igy volt a jo magamhoz kepest ez nekem urido volt! A 2. gyorson sem volt kulonosebb baj, ott nem tudok gyorsulni. A cel is el van csuszva picit, ugyhogy ez is jo volt. A baj a 3. gyorson jott, rogton a 2. split utan varatlanul letapadt, es atvagodott a hatulja, ami annyira meglepett, hogy menteni sem tudtam csak nezo voltam. Azt neztem, hogy hova esek. Porbaltam korrigalni, de csak sikerult lestukkolni egy fat az elejevel. A fa beforditott, ugyhogy csak a nezok sefitsegevel sikerult visszaternem az utra. Innentol kezdve tudtam, hogy jo helyezest mar nem erek el. A 4. gyorson kicsit idegesen mentem, nem mertem nyomni neki rendesen. Az ido viszont nem lett rossz. Az 5. gyorson ovatosan kezdtem, aztan csak sikerult egy artatlan helyzeben felborulni. Mindegy! Mentem tovabb. A 6. gyors eleg veszelyes, ugyhogy biztonsagit mentem rajta. A 7. gyorson eleg regen mentem, volt par aprobb baki. A 8. gyors megint nem volt az igazi, bar mar csak celba akartam erni, ami sikerult.
Vegyes erzelmekkel zartam a futamot. Ha nem bakizok ennyit sokkal elorebb vegeztem volna es ez bosszant. Elvezni nagyon elveztem a versenyt. En szivesebben vallalnek be hosszabb futamokat(dupla pontokert), mennek szivesen minden hetvegen, bar ez az aszfalt set meg nem az igazi. Visszaforditokba nem lehet ugy beesni, mint regen, mert felborul. Nem is lobaltam a kocsit a Verte-ken, nem foglalkoztam a latvannyal, csak azzal, hogy elforduljak. A mernokeinknek is fol a fejuk, hogy lehet ujra kidolgozni minden feluletre utos setupot es mi sem pihenhetunk Arpival, mert tesztelnunk kell. Varom a kovetkezo futamokat, remelem sikerul elindulnom rajtuk...
Gl Pter:
A 7.fordul ta egy mtert sem mentem az autval gy nem tudtam kiprblni az j fizikt.
Kicsit flve indultam neki a 8.fordul Sprintjnek 2 szakaszra mert nem prbltam az autt s tbben a borulkonysgra is panaszkodtak.
Tlsgosan is vatosan jttem le a gyorsasgikrl,termszetesen karcmentesen.:)
A kvetkez Normal 8 gyorsasgirl sajnos ez mr nem mondhat el.Prbltam nem hibzni,de szerettem volna egy picit gyorsulni mg magamhoz kpest.
A 2.szakaszon az els bal kanyarban sikerlt egy 360-at forognom,szerencsre az autt nem tttem meg.
A kvetkez 2 murvs szakaszon biztonsgit autzva gurultam be.
Majd ismt aszfalton kaland nlkl rtem be.Viszont az 5.szakaszon sikerlt egy 6.idt autznom aminek nagyon rlk.
7-8-as murvs gyorsasgin mr elkezddtt a jl megszokott hibzsi sorozatom.
7.gyorson valamirt nem talltam el a plya ritmust,ssze-vissza mentem-vltottam az idt ltva az els pontnl mr el is kezdtem kapkodni ami nem lett kifizetd a vgre.
A szakasz kzepe fel sikerlt egy risit esnem az erdbe.A nzk kiszedtek de az aut nagyon lerontyoldott.A futm srlse miatt sikerlt ismt mgegyszer beesnem az erdbe,a nzk ismt kiszedtek.
ppen csak bebrtam gurulni a szakasz vgre.
Az utols gyorson csak tgurultam.
Sajnos megint a hlyesgem miatt rengeteg idt buktam el,de legalbb bertem a clba immr 8.alkalommal.
A kitztt v elejei clokat idig sikeresen teljestettem mely lehetv tette hogy mr a kvetkez bajnoksgra elkezdjnk felkszlni.
Vannak tvoz tmogatim,de szerencsre vannak jabbak.Navigtori feladatokat is ms fogja elltni,de az mr egy kvetkez beszmol.:)
Blitzer Martin:
Sprinten trtnt egy kis incidens, egybknt nem lett volna rossz. :)
Dancs Istvn Andrs: (simivideo)
Abban a kanyarba estem ki, ahol a Martin beesett. 2 ker megfogtam s neki a knek orral. :(
rhegyi Pl:
Magrl a versenyrl: Messze ezt a fordult lveztem a legjobban, gondolom tbbek kztt az j fiziknak is ksznheten.
Kln rm volt szmomra, hogy mint lelkes amatrnek nha alkalmam nylt 1-2 kanyarnl rezni a "Lada feelinget".
Gyngysi Gbor:
J volt ltni a 8 ik fordult, tetszett az sszelltsa, arra gondoltam, ebben a sorrendben j sszkpe lesz majd a fordulnak. Vilgos volt hogy csak este tudok rajtolni. Aszfaltra viszont nem megyek olyan nagy kedvvel mint murvra, emiatt 2 aszfalt szakaszon prbltam ki az j fizikt, s megprbltam flrni fejben hogy melyik helyen hnyasba kell a default VII eshez kpest menni. Lefelben nem tetszettek a hajtk, 2x kellett kuplungolnom bennk hogy sikerljenek. Azon agyaltam mit csinljak hogy a hajt lefelbe jobb legyen.. ..fk tlltsn kvl, mert vezetstechnikailag n a fkgzzal gyakran jtszok kanyarban s akkor az elgg cikis lenne ha htravennm a fket, mer’ kirplne a kanyarbl. Nem jutott eszembe semmi, gondoltam majd figyelmesebben duplakuplungozok xD Sprint els szakaszon volt egy szerencss korltkidntsem, rltem amikor beindult. Msodik sprint szakaszon nem volt nagy hibm. A msnap estt nem rallival kpzeltem el, emiatt rvittem utna a normalra. A negyedik szakaszig arnylag tisztk lettek, de az 5 ik gyorson Verte II -n lefelbe a vge eltt 200 m el, felborult s beparkolt. Beindult, de a futm nem volt tkletes, gy mg 2x leestem vele a 200m alatt. A kvetkez hatodik szakasz mr nem volt felrva fejben, saccoltam a fokozatokat hogy mikor hova kne tenni, mkdtt a dolog, ezzel nem volt gond, viszont Cote II lefelbe kavics mell tettem a htuljt a fktvon, ami gy ismt felborult s beparkolt. A hetedik szakasz a micuval sincs meg teljesen fejben, sajnos egy helyen ott is elestem. Az utols szakasz rendben volt. sszessgben tetszett az egsz, j volt.
A fizika elszr nem mutatott sok jdonsgot, mert a belltsom is ilyenn tette a rgi fizikt, msklnben nem kezdtem volna el a simfanson ladzni. A rgi fizikt gy tudtam ehhez hasonlra lltani, hogy a diffi belltsnl levettem az els s kzps diffit minden rtknl 0% -ra. gy mikor kiprbltam az j fizikt defaulttal, olyan volt mintha belltsommal mennk, csak nem cross gtlkkal amilyet szeretek. Viszont mikor rraktam a belltsomat is, akkor mr reztem hogy nagyon j. Mert gy mindig ladsan viselkedik. A rgi fizikval s a belltsommal ugyanis csak akkor mkdtt ladsan, amikor a diffi mkdsben volt s rknyszertette az autt hogy relisan viselkedjen. 10% -ban viszont mg gy is rossz volt a fordulspontja. De gy hogy mr a default is ilyen, amikor berakom mell a belltsom, 100% -ban jl mkdik! Egyszeren csak a diffinl ell s kzpen minden rtket 0% -ra kell venni, ami sok ideig tart, de megri!!! Igazbl nem tudtam hogy nem tudjtok, el se tudtam kpzelni s most is nehezen fogom fel, hogy e nlkl a bellts nlkl tudtatok rgen is akkora idket menni. Azt hittem tudtok rla, gy voltam vele: az g kk, a f zld, a ladban meg nincs ell s kzpen diffi. Nagyon tetszik hogy mr alapbl is j a fizika, mert aszfalton jl jn hogy 100% -os a kocsi, a 90% -os belltsomal ott mg gyakran eljtt a rossz forgspont.